Online Market-ing

VEDD MAGADRA, mert jól áll!

10 elengedhetetlen digitális marketing eszköz induló vállalkozásoknak

2019. január 26. 16:27 - Market ing

Magyarországon hozzávetőleg 1,7 millió regisztrált vállalkozás létezik. Teljesen kézenfekvő, hogy ebben a bődületesen nagy mezőnyben a kisvállalkozások igyekeznek némi versenyelőnyhöz jutni, valahogy kitűnni a tömegből. 

10_elengedhetetlen_online_marketing_eszkoz_indulo_vallalkozasoknak.jpg

Teljesen kézenfekvő, hogy ebben a bődületesen nagy mezőnyben a kisvállalkozások igyekeznek némi versenyelőnyhöz jutni, valahogy kitűnni a tömegből és nem elvesződni a versenyhelyzetben.

A digitális marketing pedig éppen ehhez nyújt hatékony segítséget neked!

Mi is az a digitális marketing?

 

Elmúltak azok az idők, amikor egy vállalkozás megengedhette magának, hogy félvállról vegye az internetet, és a benne rejlő lehetőségeket. Iparágtól függetlenül a siker záloga egy induló vállalkozásnál, hogy ki tudja-e használni az online marketingben rejlő lehetőségeket.

Azaz a közösségi média erejét, a keresőoptimalizálást a forgalom növelésére, és a megfelelően építi-e fel médiamarketingjét.

Az alábbiakban 10 olyan online marketing eszköz következik, melyek elengedhetetlenek a kezdő vállalkozásoknak.

 

Ezen marketing eszközök jórészt ingyenesen használhatók, illetve rendelkeznek díjmentes változattal is.

1; MailChimp

A MailChimp tökéletes megoldást nyújt az e-mail marketing lebonyolítására, a B2B és a B2C jellegű vállalkozások 80 százaléka használja. Noha idehaza is találhatsz más alternatívát, a MailChimp 12 milliós ügyfélköre elegendő garancia arra nézve, hogy céges hírleveleid kiküldése jó kezekben van.

A MailChimp nem csak egy marketing eszköz, hanem a marketing eszköz:

  • 2001-ben kezdte a tevékenységét, amikor a legtöbb vállalat még azzal sem volt tisztában, hogy mi az az elektronikus hírlevél.
  • Önkiszolgáló támogatási rendszerrel rendelkezik, így villámgyorsan szabhatod személyre a szolgáltatásokat.
  • 2000 feliratkozóig és havi 12 ezer kiküldött e-mailig ingyenesen használható.

mailchimp.png

2; HubSpot

A marketingre, az értékesítésre és a CRM (Customer Relationship Management – Ügyfélkapcsolat-kezelés) automatizálására kínál tökéletes egyveleget a HubSpot internetes oldala.

A cég úgy hirdeti magát, hogy a felhasználó első látogatásától a weboldal elhagyásáig mindent megtalálsz náluk a marketing terén. Első olvasatra ez talán kissé túlzásnak tűnik, de nem az.

A HubSpot oldalán az alábbi lehetőségek várnak rád és vállalkozásodra:

  • Blogolás
  • SEO
  • Közösségi média
  • Weboldal
  • Irányítás
  • Céloldalak kezelése
  • Cselekvésre való felhívás
  • Marketing automatizálás
  • E-mail
  • Analitika

Összegezve: Induló vállalkozások számára a HubSpot egy helyen kínál számtalan kihagyhatatlan lehetőséget.

hubspot.png

3; Trello

Az internetes szervező eszköz elsősorban a csapatban dolgozóknak nyújt óriási segítséget. A Trello támogatást nyújt a projektek kezelésében úgy, hogy összekapcsolja a csapatod tagjait, ezáltal időt és energiát spórolhattok meg.

Csak egy példa a Trello számtalan lehetőségei közül. Mielőtt publikálsz egy blogbejegyzést, megoszthatod azt a csapat minden tagjával, így belejavíthatnak, véleményezhetnek, ötletelhetnek az élesítés előtt.

A Trellot megelőzően az e-mail volt a legoptimálisabb módja az együttműködésnek. Noha az elektronikus posta még mindig hasznos, az üzenetek összecsúszása, a témák összekavarodása néha zavarók lehetnek.

trello.png

4; Hootsuite

Azt talán már senki nem vonja kétségbe, hogy a közösségi média a kisvállalati marketing egyik tartóoszlopa. Egy olyan eszközzel, mint a Hootsuit értékes időt takaríthatsz meg e téren. Az alkalmazás használatával ugyanis tervezhetővé válnak a közösségi média bejegyzéseid.

  • Felhasználói szerepeket oszthatsz ki, ami például egy több szereplős értékesítési kampányban elengedhetetlen.
  • Egy helyen válaszolhatsz az összes hozzászólásra, nincs szükség az egyes platformok felkeresésére.
  • Előre megírt üzeneteket használhatsz, ami nagy segítség lehet a szabadság, a nyaralás vagy bármilyen távollét alatt.A HootSuite segítségével több mint 30 közösségi médiaplatformot kezelhetsz egy helyen.

 

5; Google Analytics

A Google Analytics a felhasználói tevékenységek mérésének Szent Grálja. Használatával képet kapsz a weboldaladra látogatók életkoráról, neméről, földrajzi elhelyezkedéséről, koráról és még egy sor lényeges adatról, amit felsorolni is nehéz.

A sikeres marketing elengedhetetlen feltétele a pontos célzás. Ehhez pedig szükséges a felhasználói szokások minél kimerítőbb ismerete, így a marketing és a Google Analytics kéz a kézben járnak. Amennyiben céges honlappal rendelkezel, úgy a keresőóriás ingyenes analitikai eszközének használata már az első naptól kötelező.

analytics_google_com.png

6; KISSmetrics

A KISSmetrics analitikai kínálata ugyan nem ingyenes, és még csak nem is a legolcsóbb a listában, cserébe hihetetlenül mély elemzést kínál.

A KISSmetrics segítségével könnyűszerrel feltérképezhetővé válik, hogy egy marketing kampány során mi működik és mi nem. A honlapodra látogatók szinte minden mozdulata mérhető, nyomon követhető és analizálható.

kissmetrics.png

7; Followerwonk

Ahogyan fentebb említésre került, a közösségi oldalak használata elengedhetetlen a kisvállalkozások számára. Ez persze a gyakorlatban csak abban az esetben működik, ha szilárd tervvel rendelkezel a kivitelezésére.

Az olyan alkalmazások, mint a Followerwonk úgy lettek kialakítva, hogy segítségükkel optimalizálni tudd a szociális média stratégiádat.

  • Keresés
  • Elemzés
  • Optimalizálás

Ez a három kulcsszó jellemzi a Followerwonkkal történő munkát. Az alkalmazás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a Twitterrel működik együtt, ám ha érintett vagy ezen a közösségi platformon, akkor használata mindenképp ajánlott.

followerwonk.png

8; All in One SEO csomag

Ha a WordPress tartalomkezelő rendszeren fut a céges weboldalad, illetve blogod, akkor ez a bővítmény kitűnő választás. Az online marketing oroszlánrészét a keresőoptimalizálás teszi ki, amihez az All in One SEO hathatós segítséget nyújt.

A bővítmény főbb jellemzői:

  • xml webhelytérképek támogatása
  • Haladó canonical url-ek
  • Meta címkék automatikus létrehozása
  • Kompatibilitás
  • Automatikusan értesíti a nagyobb keresőoldalakat az új tartalmakról

A bővítmény több mint egymillió aktív telepítést tudhat magának, használatával pedig látványos sikereket érhetsz el a keresőoptimalizálás terén.

all-in-one-seo-pack.png

9; BuzzSumo

A BuzzSumo alkalmazása tökéletes arra nézve, hogy jobban megértsd terméked, szolgáltatásod piacát.

Segítségével feltérképezheted, hogy milyen típusú tartalmak között van a legnagyobb verseny az adott üzletágban. De tökéletes képet nyújt a közösségi megosztások alakulásáról is, legyen szó bármilyen platformról.

buzzsumo.png

10; Crazy Egg

A lista utolsó helyére a Crazy Egg nevű eszköz került, noha szolgáltatásai korántsem elhanyagolhatók. Az alkalmazás gyakorlatilag egy házi webmester, melynek segítségével tulajdonosi és felhasználói szemszögből is optimalizálhatod a honlapodat.

Ha kezdő vállalkozóként nem szeretnél keserves órákat eltölteni informatikai kérdésekkel, akkor a Crazy Egg a jó választás. A marketing eszköz olyan funkciókkal kedveskedik, mint a:

  • Hőtérkép és egérmozgás követése
  • Elemzések és jelentések összeállítása
  • Platformok és integrációk kezelése
  • Célzás és személyre szabás
  • Kutatás és felhasználói visszajelzés

Az eszköz használata nem csak segít megérteni a weboldalad látogatóit, de a kapott adatok felhasználásával maximalizálja az értékesítéseidet is.

Végezetül pedig egy hasznos videó: Neil Patel marketing eszköz ajánló

 

 

Tudsz ennél jobbat, hatékonyabbat? Te milyen marketing eszközt használsz? Írd meg nekünk kommentben te melyik eszközre esküszöl és miért!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vedd-magadra.blog.hu/api/trackback/id/tr5914590124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása